קידום אתרים אורגני - לא שם לא קיים !

חשוב להבין כי קידום אתר אינטרנט בצורה נכונה,משפיע על תוצאותיו העסקיות בצורה מוחלטת

אנחנו אוהבים את מה שאנו עושים

פועל צוות המכיר על בוריו את זירת האינטרנט הישראלית והבינלאומית והרשתות החברתיות יחד עם ידע וניסיון נרחב בתחום בניית האתרים וה- SEO (קידום אתרים). 

Facebook
92%
Instagram
89%
GOOGLE
95%
YouTube
98%

מה משפיע על תוצאות הקידום בגוגל ?

תכנים וטקסטים המופיעים באתר.
ככל שהתוכן איכותי, עשיר ומגוון כך מוערך האתר שלכם בצורה טובה יותר.
דפים המכילים

במה מתמקד האתר שלכם? מה יש לכם להציע? כמה אתם משקיעים בהעשרת תוכן האתר?
כשם שתאבדו עניין בחנות המחזיקה תמיד את אותם מוצרים ולא תרבו לשוב
לחנות המוכרת רק קערות לסלט, כך גם הגולשים.
תוכן אתר האינטרנט שלכם הינו הבסיס לתהליך קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים. Google מעריך אתרים עשירים בתוכן איכותי, הממוקדים בנושא.
תכיפות וקצב עדכון תכני האתר, תוכן מקורי ולא משוכפל, כמות ואיכות התכנים, לכל אלה השפעה עצומה על דירוג האתר בדף תוצאות החיפוש.

מבנה האתר

מבנה האתר שלכם משפיע על דירוגו ועל קידום אתרים בגוגל. חשוב לאפשר לשליחי מנוע החיפוש, דהיינו עכבישים, זחלנים, רובוטים וכו', לשוטט באתר בחופשיות, לנווט את דרכם בקלות ולאנדקס את כל העמודים באתר.
חשוב שהקוד והטכנולוגיה יהיו ידידותיים לעכבישים . עכביש יכול לקרוא קוד שכתוב בשפת html לדוגמא, אך אינו יכול לזהות תוכן אתר וידאו או תמונה או pdf קובץ.

לנושא הקוד חשיבות נוספת. חשוב כמה קוד הזחלן צריך לעבור עד שהוא מזהה תוכן. כלומר, יחס טקסט לקוד משפיע. רצוי שהיחס יהיה גבוה ככל הניתן.
ישנם לא מעט אתרים שגוגל לא מצליח אפילו לקרוא מילה אחת בתוכן שלהם.
כמובן שהאתר מיועד בראש ובראשונה לגולשים. אך לא רק להם…

לאחרונה, בניית אתר ידידותי לרובוטים של גוגל גובר על שיקוליים עיצוביים של בעלי אתרים המבינים את חשיבות קידום האתר. יש שלמצוא את השילוב הנכון כדי שכולם יהיו מרוצים.

הגודל כן קובע

הגודל כן קובע! בנוסף לכך שהתכנים צריכים להיות ענייניים, עדכניים, רלבנטיים וממוקדים, כמות התכנים משפיעה. גודל ונפח האתר משפיעים על הדירוג בדף התוצאות של גוגל .
כיצד עושים זאת? נניח שהאתר שלכם עוסק בשוקולד. מומלץ ליצור מאגר מאמרים בנושא זה,הכולל נושאים כמו סוגי שוקולד, הכנת שוקולד, מוצרי שוקולד נלווים, מחקרי בריאות בנושא ויתרונות השוקולד (תתפלאו, אבל גם לשוקולד יתרונות בריאותיים) וכו'.

כדאי לספק טיפים בנושא שוקולד ומתכונים הקשורים לשוקולד. לדוגמא, הכנת עוגות שוקולד, משקאות וליקרים, מתכונים שניתן להכינם עם הילדים וכו'.
גלו מקוריות ויצירתיות ותגלו שהשמיים הם הגבול.

קישורים ועוד ...

לקישורים יש חשיבות מכרעת כשמדברים על קידום אתרים באינטרנט.
קישורים מתחלקים לשלושה סוגים עיקריים:

קישורים נכנסים – הקישורים המצביעים על האתר שלכם

כמות ואיכות הקישורים הנכנסים חשובה מאוד. לקישור איכותי מאפיינים שונים. עדיף שיהיה קישור טקסט, מאתר סמכותי, רצוי מאתר העוסק בתחום האתר על הקשריו השונים, עם PR גבוה (דירוג הדף), ושיכלול את מילת המפתח העיקרית שלנו (anchor text) .

קישורים יוצאים – קישורים המצביעים מהאתר שלכם על אתרים אחרים

אתר המקשר אל אתרים סמכותיים אחרים בתחומו יכול להיחשב על ידי גוגל כאתר סמכותי בעצמו ולתרום לתוצאות קידום בגוגל – מומלץ להצביע על מספר אתרים סמכותיים בתחום.

קישורים פנימיים – קישורים בתוך האתר

קישורים פנימיים עוזרים בניווט ומקלים על חיי המבקרים והעכבישים של גוגל . הם מחזקים את מילות המפתח בהם משתמשים לקישור ועוזרים להעלות את דירוג הדף.
כמות הקישורים הפנימיים מעידה על חשיבות הדף ולכן מומלץ לקשר כל דף באתר חזרה לדף הבית (שהוא החשוב ביותר).
יש להוסיף קישורים מתוך הטקסטים לדפים אחרים באתר, תוך שימוש במילות המפתח.

גורמים נוספים המשפיעים על הקידום בגוגל
הסטוריה של הדומיין – וותק, רציפות, מיקוד נושאים, בעלות, קישורים.
טכנולוגיה – באיזה טכנולוגיה משתמשים, האם ישנה התקדמות טכנולוגית.
אחסון – זמינות האתר, מיקום גיאוגרפי של השרת, איכות השרת, האם מדובר בדומיין משנה או בדומיין ראשי.
קוד מקור – כתיבה נקייה, עמידה בתקן, שקיפות, שימוש בתגי מטה ועוד.
גולשים – כמה כניסות, באילו מילות מפתח השתמשו בכדי להגיע לאתר, מה היה דירוג הדף ממנו הגיעו, משך זמן השהות באתר וכו'.
לסיכום:

קידום בגוגל דורש מומחיות. כפי שנוכחתם לגלות, מדובר בתורה שלמה שחובה כי תיעשה באופן מקצועי ויסודי, ותטפל בכל הפרמטרים החשובים המשפיעים על דירוג דפי האתר שלכם בדף התוצאות. אין מקום לחובבנות.

קידום בגוגל דורש מומחיות. כפי שנוכחתם לגלות, מדובר בתורה שלמה שחובה כי תיעשה באופן מקצועי ויסודי, ותטפל בכל הפרמטרים החשובים המשפיעים על דירוג דפי האתר שלכם בדף התוצאות. אין מקום לחובבנות.

בתהליך הקידום האורגני מתבצעת התאמה והבנייה של תוכן האתר ומילות המפתח שבו, כך שמנועי החיפוש והגולשים ברשת, ימצאו אותו. 

קידום אתרים באינטרנט מטרת קידום האתרים באינטרנט - שיפור מיקום דפי האתר בתוצאות מנועי החיפוש וגוגל בראשם. רובם המוחלט של הגולשים מחפשים ומגיעים למבוקשם באמצעות שימוש במנועי חיפוש. לכן עיקר העבודה של קידום האתר ממוקדת בגוגל.

בוא נתקדם -מלא/י את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם