שלומי ניסני ייעוץ וקידום עסקים

קידום בגוגל - איך מתחילים?

ככל שתיראו יותר ברשת ותקשרו פרסומים אלה לאתר שלכם - תיראו תוצאות טובות יותר מבחינת קידום בגוגל.

ראשית עליכם לוודא כי אתר האינטרנט שלכם מותאם לקידום בגוגל. וודאו כי האתר נוח לניווט הן לגולשים והן לעכבישים – שליחיו של גוגל. וודאו כי הקישורים מתאימים לעבירות העכביש, העובר באמצעותם מדף לדף באתר. ודאו כי הקוד נקי וקריא לזחלנים. אם לא – טפלו בנושא באופן מיידי.
האתר חייב להיות כמובן גם ידידותי לגולשים, אחרת הם יכנסו אליו ויצאו ממנו מיד. מבחינת קידום אתרים בגוגל – זה יפגע בכם. מבחינת מחזור מכירות – זה יפגע בכם מאד…

כאמור, יש לבצע מחקר מילות מפתח מקיף ולאתר את המילים שבהם חשוב לכם להיות מדורגים גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל. במידה ומדובר באתר חדש, בתחום תחרותי, מומלץ להתחיל עם מילת מפתח אחת או עם צירוף מילים בודד. עם הזמן, ולאחר שהאתר שלכם יצבור וותק ומוניטין במנועי החיפוש, תוכלו להרחיב את כמות המילים לקידום בגוגל.

אנחנו אוהביםאת מה שאנו עושים

קידום בגוגל כולל מגוון טכניקות חכמות וידידותיות המבוססות על מספר כללים. הבסיס של קידום בגוגל הינו מחקר מילות מפתח אפקטיבי אשר יאפשר לכם לאתר את המילים המתאימות ביותר לפרסום המוצרים והשירותים שלכם. אם תפספסו כאן, מאמצי הקידום שלכם ירדו לטמיון, שכן, הרעיון הוא להגדיל את התנועה לאתר אך להביא באמת את המבקרים המתאימים שהינם גם לקוחות פוטנציאליים.

Facebook
92%
Instagram
89%
GOOGLE
95%
YouTube
98%

בוא נתקדם -מלא/י את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

About us

Phasellus sodal dictum dolor quis fringilla. Nunc accumsan velit sit amet enim maximus solsodales.

Our mission

Etiam fringilla lobortis risus, sed accumsan enim rutrum vel. Aenean iaculis magna libero, at blandit augue rhoncus sed.

Our offer