BRAND4U

פרסום ממומן בפייסבוק

 שירות שימתג אותך אישית וינהל את התדמית שלך ברשת

לפייסבוק יש מאגר נתונים פנומנלי

 על חברי הרשת החברתית הגדולה בעולם הודות לכך שכמעט כל חבר אקטיבי בפייסבוק מסווג את עצמו לפי מאפיינים ברורים בפתיחת הפרופיל האישי שלו. דרך זו מאפשרת למפרסמים למקד את הפרסום בקהל מטרה מוגדר.

איך בונים קמפיין ממומן אפקטיבי בפייסבוק?לפייסבוק יש מאגר נתונים מסחרר על חברי הרשת החברתית הגדולה בעולם הודות לכך שכמעט כל חבר אקטיבי בפייסבוק מסווג את עצמו לפי מאפיינים ברורים בפתיחת הפרופיל האישי שלו. דרך זו מאפשרת למפרסמים למקד את הפרסום בקהל מטרה מוגדר.
כשמדברים על קמפיין ממומן בפייסבוק מתכוונים לרוב להעלאת מודעה טקסטואלית קצרה שרצה בצד הדפים בפייסבוק ועולה לפי מילות מפתח או אפיון ממוקד של קהל היעד. עם זאת, חשוב לדעת שיש אפשרויות של יצירת באנר סטטי או דינאמי ועוד – אך אלה קמפיינים שלרוב דורשים התערובת של מעצבים, מתכנתים או צוות מקצועי מטעם משרד פרסום ועלותם גבוהה, עוד לפני שהתחלתם לפרסמם בפייסבוק.
לפניכם מדריך מקוצר ליצירת קמפיין טקסטואלי אפקטיבי בפייסבוק:

נוסח מנצח התוכן הוא המלך 

חשבו על קופירייטינג נכון עבור המודעה וזכרו שהמודעה בפייסבוק כמו המודעות שלכם בגוגל מוגבלות במספר המילים/התווים (הכותרת יכולה לכלול 25 תווים לכל היותר וגוף המודעה יכול לכלול 135 תווים לכל היותר) ולכן עליכם לחשוב על נוסח אטרקטיבי, ברור, קצר וקולע. למודעה ניתן להוסיף תמונה – השתמשו בלוגו או בתמונה שמחוברת למותג שלכם/דף האוהדים שלכם. לפי ההנחיות של פייסבוק: גודל התמונה יותאם לתיבה שרוחבה 110 פיקסלים וגובהה 80 פיקסלים. חשבו על הנעה פעולה כמו רוצה לזכות בתלושי קנייה מתנה? או מענה לשאלה כמו חיפשתם מקדם אתרים מוסמך? הגעתם למקום הנכון!

 

מה תרצו לקדם בפייסבוק?

לפני שיצאתם לדרך עליכם להחליט מה תרצו לקדם דרך הקמפיין הממומן בפייסבוק: ניתן לקדם דף אוהדים/דף עסק בפייסבוק, אירוע ספציפי, דף קבוצה, ניתן לקדם דף נחיתה וניתן להפנות מהקמפיין לאתר החברה או לדף נבחר בתוך האתר.

אם ברצונכם לאסוף אוהדים בדף האוהדים של פייסבוק, הרי שמומלץ לקדם דרך הקמפיין את דף האוהדים ולרכז בו את עיקר הפעילות השיווקית נכון לקמפיין הנוכחי. מדף האוהדים תוכלו כבר להפנות את האוהדים לאתר החברה ולפרסומים בחוץ.

כמובן שכדי לקדם בפרסום הממומן של פייסבוק דף אוהדים עליכם לבנות דף אוהדים מלא ועשיר ורק אחר כך להתחיל לקדם אותו. ניתן להתחיל את הקמפיין כדי להגדיל את קהל האוהדים או לקדם את דף האוהדים בתקופה בה מתקיימת פעילות שיווקית מאסיבית, תחרות או מבצע מיוחד שימשכו אוהדים פוטנציאליים שנתקלו במודעה שלכם בפייסבוק.

אפיון ומיקוד הקמפיין

היתרון הבולט של פייסבוק בקמפיין ממומן הוא האפשרות להתמקד ולכוון לקהל המטרה המבוקש. בעת אפיון והגדרת הקמפיין תוכלו לבחור מאפשרויות כמו מיקום גיאוגראפי, מילות מפתח רלוונטיות, סטטוס לפי פרופיל, תחומי עניין, השכלה, גיל, מין, מקום עבודה, שפות. חשבו היטב למי תרצו לפנות.

עלות הקמפיין ומשך הקמפיין

אתם אלה שבוחרים כמה יעלה לכם הקמפיין וכיצד תשלמו האם לפי צפיות או לפי הקלקה – בחרו מה המינימום ומה המקסימום שתרצו לשלם. אם טרם התנסיתם בקמפיין ממומן בפייסבוק יתכן שתתחילו בקטן, כדי לבדוק לפי הסטטיסטיקות האם הקמפיין משתלם לכם והאם כדאי בהמשך לשנות מאפיינים או להשקיע יותר או פחות כסף לצפיות או הקלקות.

פייסבוק אף מאפשרים למריצי קמפיין ממומן לבחור האם הקמפיין יתחיל לרוץ מרגע סיום גיבושו או רק כעבור תקופה מסוימת ולכמה זמן והאם המודעה תעלה כל היום או רק בחלקים נבחרים במהלך היום – כדי להחליט זאת עשו עבודת הכנה מקדימה: מתי מבלה בפייסבוק קהל היעד שלכם. אם מדובר למשל בבני נוער בתקופת לימודים מומלץ להתחיל את הקמפיין משעות הצהריים, כיוון שבבקרים הצעירים בבית הספר והסיכויים לחשיפת הקמפיין נמוכים יותר.

כמובן שחשוב לעקוב אחרי הסטטיסטיקות ולבחון את החשיפה שקבלתם עקב הקמפיין – בכל זמן ניתן לערוך ולשנות את הקמפיין לפי המסקנות שעלו בסטטיסטיקות, זמן צפייה, תשלום לפי צפיות, שינוי דף הנחיתה ועוד.

Instagram
89%
Facebook
92%
YouTube
98%

אל תפספס את זה !

ככל שאנשים מבלים יותר זמן ברשת חברתית כל שהיא, הם, למעשה,מעניקים יותר אמון במותג של הרשת החברתית, וגם אם הם לא מודעים לכך אחת מהאפשרויות שמתפתחת כיום מאוד, היא האפשרות להעצמת תחום המסחר אינטרנטי.

בוא נתקדם -מלא/י את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם