שלומי ניסני ייעוץ וקידום עסקים

ניהול מוניטין ברשת - הדחקת איזכוריים שליליים

 שירות שימתג אותך אישית וינהל את התדמית שלך ברשת

נבנה ונחזק את המותג שלך ברשת הכולל הדחקת  האזכורים השליליים לדפים פנימיים  המופיעים במנועי החיפוש ו- Google  בראשם.

קידום בגוגל מאפשר לכם לחשוף את האתר שלכם בפני קהל רחב במינימום עלויות. אתם יכולים לפנות לקהלי יעד שונים באופן ממוקד, ולהציע לכל קהל יעד את המוצרים הרלוונטיים עבורם.

בחירת מילות מפתח בחירת מילות מפתח שימוש מושכל במילות מפתח


מהי מילת מפתח – הבסיס של קידום אתרים בגוגל

מילות מפתח הן המילים וצירופי המילים בהם משתמשים גולשי האינטרנט, על מנת למצוא אתרים במנועי החיפוש שיספקו להם מידע רלבנטי. אתרי אינטרנט מקדמים עצמם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות למוצר או לשירות שלהם. בקידום ממומן, המודעה המתאימה תוצג לגולשים רק במידה וכתבו בתיבת החיפוש, מילים וביטויים הקשורים למילות המפתח, שהוגדרו מראש על ידי המפרסם. כמובן שמילים אלה צריכות להיות רלוונטיות למוצר אותו הוא מוכר.


מחקר מילות מפתח – שלב ראשון בעת קידום אתרים בגוגל

יש לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את המילים ואת הביטויים המדויקים ביותר למוצר או לשירות, תוך התאמה לנפח החיפוש. כלומר, אם יש מילה שמתארת את המוצר באופן מדוייק אך אף אחד לא מבצע חיפוש באמצעות מילה זו, התועלת שתצמח מכך תהיה קלושה.
בחירה נכונה של מילים, תאפשר דירוג גבוה במנועי החיפוש, תביא את הלקוחות הנכונים, ותגדיל את הסיכויים להגיע ליחסי המרה גבוהים. זהו הבסיס שלכם כשאתם מתחילים לעסוק בתחום קידום אתרים בגוגל..

כלים רבים מסייעים במחקר מילות מפתח, לדוגמא: IBP , כלי מילות המפתח של גוגל, Google Trends , KeywordDiscovery , Wordtracker ועוד.


שיבוץ מילות מפתח – היישום של קידום אתרים בגוגל

לאחר ניתוח ובחירת מילות המפתח לקידום האתר, יש לשבץ את המילים באופן מושכל. יש לבצע אופטימיזצייה באתר עבור כל דף ודף בנפרד.


מילות מפתח בכותרת הדף – title tag

הכותרת הראשית של הדף היא אחת משלושת הפרמטרים החשובים ביותר (השניים האחרים זה תוכן וקישורים) בעת קידום אתרים בגוגל (מופיע בשורה הכחולה העליונה של הדפדפן). כותרת הדף מופיעה בתוצאות החיפוש בצורה מודגשת ומנועי החיפוש משתמשים בה לשליפת מילות מפתח.
מומלץ לנסח כותרת קצרה ואטרקטיבית לגולש, הכוללת את מילת המפתח המרכזית המתאימה לאותו דף. ניקח לדוגמא אתר העוסק בסידור פרחים. את הכותרת של דף הבית ניתן לנסח באופן הבא: סידור פרחים או סידור פרחים מקצועי

מילות מפתח בתיאור הדף – Meta Description Tag

התיאור הינו תקציר לתוכן הדף. התיאור מופיע בגוגל ברשת החיפוש ומהווה כלי שיווקי עצום. אנשים קוראים את הכתוב ומחליטים אם להקליק או להמשיך הלאה לאתר המתחרה.
בדף הבית, לדוגמא, באתר סידור הפרחים, ניתן להציג זאת כך:
"סידור פרחים מקצועי על ידי מומחית בתחום. מתמחה בשזירת פרחים, ארגון וסידור זרים תוך שימוש בניסיון עצום משנות עבודה מרובות".

התיאור, בנוסף להיותו כלי שיווקי לגולשים, הינו אחד המקומות החשובים עבור קידום אתרים בגוגל ולכן, יש לנסחו היטב ולכלול את מילות המפתח של אותו דף.


מטה תג מילות מפתח – Meta Keywords Tag

בניגוד לעבר, חשיבותו למנועי החיפוש הגדולים אינה רבה אך עדיין יש מנועי חיפוש המתייחסים לתג זה. בתג זה רושמים את מילות המפתח העיקריות לדף.
יש לציין רק את המילים המרכזיות בדף באופן מוגבל, ולא ליצור "רשימת מכולת". חשוב כי כל המילים בתג זה יופיעו גם בתוך הטקסט.


כותרות Headlines

כותרות ותת כותרות מעבירות את המידע המשמעותי ביותר על הדף ותוכנו. מנועי החיפוש מעריכים סדר. בכדי להקל עליהם להתמצא בטקסט, יש להגדיר להם את ההירארכיה שלה באמצעות סימוני Headings. הכותרת הראשית בדף מסומנת בתג h1 (יש רק אחת כזאת בדף), הכותרת השנייה בחשיבותה h2 וכן הלאה. יש להקפיד על כותרת פשוטה, עניינית הכוללת את מילות המפתח. רצוי שמילת המפתח תופיע ראשונה.

מילות מפתח בגוף הטקסט

מומלץ לשבץ את מילות המפתח בצפיפות של 2%- 4% על פי ההנחיות הבאות: שהמשפט הפותח והמשפט המסיים יכילו את מילת המפתח.
שיבוץ במקומות הגיוניים תוך כתיבת הטקסט באופן טבעי.
להשתמש בצורות יחיד, רבים והטיות. סמיכות בין המילים.
עדיף להתמקד במכסימום שתי מילים או צירופי מילים בדף.
להדגיש חלק מהמילים באמצעות שימוש בתגים < b > ו- < strong >

תגי Alt – גישור בין תמונות לטקסט עבור קידום אתרים בגוגל

נכון להיום, זו הדרך היחידה להשתמש במילות מפתח בתמונות. הטקסט שהוכנס בתג, יופיע בעת מעבר העכבר מעל התמונה.

קישורים (Anchor text)

המלל המופיע בקישור הינו בעל חשיבות עצומה, הן לדף בו מופיע הקישור והן לדף המקושר. בכל הקישורים היוצאים, הנכנסים והפנימיים יש להשתמש במילות המפתח המרכזיות, לדוגמא: קידום בגוגל.
בשביל תפריטים בתפריט הנמצא בדף הראשי, מומלץ להשתמש במילה או בצירופים של מילות המפתח.

שמות קבצים ו- url

שם קובץ הדף יופיע כחלק מה url – שלו. במידה ויש תמונות בדף, ניתן להשתמש במילות המפתח כשמות קבצי התמונה. לדוגמא: קובץ וורד= סידור פרחים. doc , תמונה= סידור פרחים. gif ובכתובת האתר.

הערות בקוד

במידה ויש לרשום הערות בקוד, ניתן להשתמש במילות המפתח אם הינן רלוונטיות.

אל תשכחו את האנשים

עשו שימוש מושכל במילות המפתח. זכרו כי לא רק העכבישים קוראים את הטקסט, אלא גם הלקוחות שלכם, בני האדם… אל תשעממו אותם (כי הם יפסיקו לקרוא) ואל תגרמו לתיאור המוצר שלכם להראות כאילו נפל בטעות למכונת דפוס.

לסיכום

מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי צריך לאתר את המילים הטובות ביותר להשגת מטרתכם הסופית שהיא מכירת המוצר או השירות שאתם מציעים באתר האינטרנט שלכם.
לעיתים קרובות, "היגיון בריא" מטעה ומניב מילים שאינן תואמות את המטרה.
יש לבחור מילים שאינן כלליות מדיי, אינן ממוקדות מדיי ומתארות היטב את המוצר שלכם. מילות מפתח מתאימות יכולות להביא לאתר תנועה גדולה, מבקרים רלוונטיים, והרבה רכישות, בתנאי כמובן שכל שאר הפרמטרים החשובים מתקיימים.
מעבר לבחירת מילות מפתח רלוונטיות יש להתייחס לתוכן ולאיכות הכתיבה ומכאן אפנה אתכם למאמר חשוב אודות כתיבה שיווקית כחלק בלתי נפרד מתחום קידום אתרים בגוגל.

בחירת מילות מפתח

שימוש מושכל במילות מפתח

מהי מילת מפתח – הבסיס של קידום אתרים בגוגל

מילות מפתח הן המילים וצירופי המילים בהם משתמשים גולשי האינטרנט, על מנת למצוא אתרים במנועי החיפוש שיספקו להם מידע רלבנטי. אתרי אינטרנט מקדמים עצמם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות למוצר או לשירות שלהם. בקידום ממומן, המודעה המתאימה תוצג לגולשים רק במידה וכתבו בתיבת החיפוש, מילים וביטויים הקשורים למילות המפתח, שהוגדרו מראש על ידי המפרסם. כמובן שמילים אלה צריכות להיות רלוונטיות למוצר אותו הוא מוכר.


מחקר מילות מפתח – שלב ראשון בעת קידום אתרים בגוגל

יש לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את המילים ואת הביטויים המדויקים ביותר למוצר או לשירות, תוך התאמה לנפח החיפוש. כלומר, אם יש מילה שמתארת את המוצר באופן מדוייק אך אף אחד לא מבצע חיפוש באמצעות מילה זו, התועלת שתצמח מכך תהיה קלושה.
בחירה נכונה של מילים, תאפשר דירוג גבוה במנועי החיפוש, תביא את הלקוחות הנכונים, ותגדיל את הסיכויים להגיע ליחסי המרה גבוהים. זהו הבסיס שלכם כשאתם מתחילים לעסוק בתחום קידום אתרים בגוגל..

כלים רבים מסייעים במחקר מילות מפתח, לדוגמא: IBP , כלי מילות המפתח של גוגל, Google Trends , KeywordDiscovery , Wordtracker ועוד.


שיבוץ מילות מפתח – היישום של קידום אתרים בגוגל

לאחר ניתוח ובחירת מילות המפתח לקידום האתר, יש לשבץ את המילים באופן מושכל. יש לבצע אופטימיזצייה באתר עבור כל דף ודף בנפרד.


מילות מפתח בכותרת הדף – title tag

הכותרת הראשית של הדף היא אחת משלושת הפרמטרים החשובים ביותר (השניים האחרים זה תוכן וקישורים) בעת קידום אתרים בגוגל (מופיע בשורה הכחולה העליונה של הדפדפן). כותרת הדף מופיעה בתוצאות החיפוש בצורה מודגשת ומנועי החיפוש משתמשים בה לשליפת מילות מפתח.
מומלץ לנסח כותרת קצרה ואטרקטיבית לגולש, הכוללת את מילת המפתח המרכזית המתאימה לאותו דף. ניקח לדוגמא אתר העוסק בסידור פרחים. את הכותרת של דף הבית ניתן לנסח באופן הבא: סידור פרחים או סידור פרחים מקצועי

מילות מפתח בתיאור הדף – Meta Description Tag

התיאור הינו תקציר לתוכן הדף. התיאור מופיע בגוגל ברשת החיפוש ומהווה כלי שיווקי עצום. אנשים קוראים את הכתוב ומחליטים אם להקליק או להמשיך הלאה לאתר המתחרה.
בדף הבית, לדוגמא, באתר סידור הפרחים, ניתן להציג זאת כך:
"סידור פרחים מקצועי על ידי מומחית בתחום. מתמחה בשזירת פרחים, ארגון וסידור זרים תוך שימוש בניסיון עצום משנות עבודה מרובות".

התיאור, בנוסף להיותו כלי שיווקי לגולשים, הינו אחד המקומות החשובים עבור קידום אתרים בגוגל ולכן, יש לנסחו היטב ולכלול את מילות המפתח של אותו דף.


מטה תג מילות מפתח – Meta Keywords Tag

בניגוד לעבר, חשיבותו למנועי החיפוש הגדולים אינה רבה אך עדיין יש מנועי חיפוש המתייחסים לתג זה. בתג זה רושמים את מילות המפתח העיקריות לדף.
יש לציין רק את המילים המרכזיות בדף באופן מוגבל, ולא ליצור "רשימת מכולת". חשוב כי כל המילים בתג זה יופיעו גם בתוך הטקסט.


כותרות Headlines

כותרות ותת כותרות מעבירות את המידע המשמעותי ביותר על הדף ותוכנו. מנועי החיפוש מעריכים סדר. בכדי להקל עליהם להתמצא בטקסט, יש להגדיר להם את ההירארכיה שלה באמצעות סימוני Headings. הכותרת הראשית בדף מסומנת בתג h1 (יש רק אחת כזאת בדף), הכותרת השנייה בחשיבותה h2 וכן הלאה. יש להקפיד על כותרת פשוטה, עניינית הכוללת את מילות המפתח. רצוי שמילת המפתח תופיע ראשונה.

מילות מפתח בגוף הטקסט

מומלץ לשבץ את מילות המפתח בצפיפות של 2%- 4% על פי ההנחיות הבאות: שהמשפט הפותח והמשפט המסיים יכילו את מילת המפתח.
שיבוץ במקומות הגיוניים תוך כתיבת הטקסט באופן טבעי.
להשתמש בצורות יחיד, רבים והטיות. סמיכות בין המילים.
עדיף להתמקד במכסימום שתי מילים או צירופי מילים בדף.
להדגיש חלק מהמילים באמצעות שימוש בתגים < b > ו- < strong >

תגי Alt – גישור בין תמונות לטקסט עבור קידום אתרים בגוגל

נכון להיום, זו הדרך היחידה להשתמש במילות מפתח בתמונות. הטקסט שהוכנס בתג, יופיע בעת מעבר העכבר מעל התמונה.

קישורים (Anchor text)

המלל המופיע בקישור הינו בעל חשיבות עצומה, הן לדף בו מופיע הקישור והן לדף המקושר. בכל הקישורים היוצאים, הנכנסים והפנימיים יש להשתמש במילות המפתח המרכזיות, לדוגמא: קידום בגוגל.
בשביל תפריטים בתפריט הנמצא בדף הראשי, מומלץ להשתמש במילה או בצירופים של מילות המפתח.

שמות קבצים ו- url

שם קובץ הדף יופיע כחלק מה url – שלו. במידה ויש תמונות בדף, ניתן להשתמש במילות המפתח כשמות קבצי התמונה. לדוגמא: קובץ וורד= סידור פרחים. doc , תמונה= סידור פרחים. gif ובכתובת האתר.

הערות בקוד

במידה ויש לרשום הערות בקוד, ניתן להשתמש במילות המפתח אם הינן רלוונטיות.

אל תשכחו את האנשים

עשו שימוש מושכל במילות המפתח. זכרו כי לא רק העכבישים קוראים את הטקסט, אלא גם הלקוחות שלכם, בני האדם… אל תשעממו אותם (כי הם יפסיקו לקרוא) ואל תגרמו לתיאור המוצר שלכם להראות כאילו נפל בטעות למכונת דפוס.

לסיכום

מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי צריך לאתר את המילים הטובות ביותר להשגת מטרתכם הסופית שהיא מכירת המוצר או השירות שאתם מציעים באתר האינטרנט שלכם.
לעיתים קרובות, "היגיון בריא" מטעה ומניב מילים שאינן תואמות את המטרה.
יש לבחור מילים שאינן כלליות מדיי, אינן ממוקדות מדיי ומתארות היטב את המוצר שלכם. מילות מפתח מתאימות יכולות להביא לאתר תנועה גדולה, מבקרים רלוונטיים, והרבה רכישות, בתנאי כמובן שכל שאר הפרמטרים החשובים מתקיימים.
מעבר לבחירת מילות מפתח רלוונטיות יש להתייחס לתוכן ולאיכות הכתיבה ומכאן אפנה אתכם למאמר חשוב אודות כתיבה שיווקית כחלק בלתי נפרד מתחום קידום אתרים בגוגל.

שימוש מושכל במילות מפתח

מהי מילת מפתח – הבסיס של קידום אתרים בגוגל

מילות מפתח הן המילים וצירופי המילים בהם משתמשים גולשי האינטרנט, על מנת למצוא אתרים במנועי החיפוש שיספקו להם מידע רלבנטי. אתרי אינטרנט מקדמים עצמם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות למוצר או לשירות שלהם. בקידום ממומן, המודעה המתאימה תוצג לגולשים רק במידה וכתבו בתיבת החיפוש, מילים וביטויים הקשורים למילות המפתח, שהוגדרו מראש על ידי המפרסם. כמובן שמילים אלה צריכות להיות רלוונטיות למוצר אותו הוא מוכר.


מחקר מילות מפתח – שלב ראשון בעת קידום אתרים בגוגל

יש לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את המילים ואת הביטויים המדויקים ביותר למוצר או לשירות, תוך התאמה לנפח החיפוש. כלומר, אם יש מילה שמתארת את המוצר באופן מדוייק אך אף אחד לא מבצע חיפוש באמצעות מילה זו, התועלת שתצמח מכך תהיה קלושה.
בחירה נכונה של מילים, תאפשר דירוג גבוה במנועי החיפוש, תביא את הלקוחות הנכונים, ותגדיל את הסיכויים להגיע ליחסי המרה גבוהים. זהו הבסיס שלכם כשאתם מתחילים לעסוק בתחום קידום אתרים בגוגל..

כלים רבים מסייעים במחקר מילות מפתח, לדוגמא: IBP , כלי מילות המפתח של גוגל, Google Trends , KeywordDiscovery , Wordtracker ועוד.


שיבוץ מילות מפתח – היישום של קידום אתרים בגוגל

לאחר ניתוח ובחירת מילות המפתח לקידום האתר, יש לשבץ את המילים באופן מושכל. יש לבצע אופטימיזצייה באתר עבור כל דף ודף בנפרד.


מילות מפתח בכותרת הדף – title tag

הכותרת הראשית של הדף היא אחת משלושת הפרמטרים החשובים ביותר (השניים האחרים זה תוכן וקישורים) בעת קידום אתרים בגוגל (מופיע בשורה הכחולה העליונה של הדפדפן). כותרת הדף מופיעה בתוצאות החיפוש בצורה מודגשת ומנועי החיפוש משתמשים בה לשליפת מילות מפתח.
מומלץ לנסח כותרת קצרה ואטרקטיבית לגולש, הכוללת את מילת המפתח המרכזית המתאימה לאותו דף. ניקח לדוגמא אתר העוסק בסידור פרחים. את הכותרת של דף הבית ניתן לנסח באופן הבא: סידור פרחים או סידור פרחים מקצועי

מילות מפתח בתיאור הדף – Meta Description Tag

התיאור הינו תקציר לתוכן הדף. התיאור מופיע בגוגל ברשת החיפוש ומהווה כלי שיווקי עצום. אנשים קוראים את הכתוב ומחליטים אם להקליק או להמשיך הלאה לאתר המתחרה.
בדף הבית, לדוגמא, באתר סידור הפרחים, ניתן להציג זאת כך:
"סידור פרחים מקצועי על ידי מומחית בתחום. מתמחה בשזירת פרחים, ארגון וסידור זרים תוך שימוש בניסיון עצום משנות עבודה מרובות".

התיאור, בנוסף להיותו כלי שיווקי לגולשים, הינו אחד המקומות החשובים עבור קידום אתרים בגוגל ולכן, יש לנסחו היטב ולכלול את מילות המפתח של אותו דף.


מטה תג מילות מפתח – Meta Keywords Tag

בניגוד לעבר, חשיבותו למנועי החיפוש הגדולים אינה רבה אך עדיין יש מנועי חיפוש המתייחסים לתג זה. בתג זה רושמים את מילות המפתח העיקריות לדף.
יש לציין רק את המילים המרכזיות בדף באופן מוגבל, ולא ליצור "רשימת מכולת". חשוב כי כל המילים בתג זה יופיעו גם בתוך הטקסט.


כותרות Headlines

כותרות ותת כותרות מעבירות את המידע המשמעותי ביותר על הדף ותוכנו. מנועי החיפוש מעריכים סדר. בכדי להקל עליהם להתמצא בטקסט, יש להגדיר להם את ההירארכיה שלה באמצעות סימוני Headings. הכותרת הראשית בדף מסומנת בתג h1 (יש רק אחת כזאת בדף), הכותרת השנייה בחשיבותה h2 וכן הלאה. יש להקפיד על כותרת פשוטה, עניינית הכוללת את מילות המפתח. רצוי שמילת המפתח תופיע ראשונה.

מילות מפתח בגוף הטקסט

מומלץ לשבץ את מילות המפתח בצפיפות של 2%- 4% על פי ההנחיות הבאות: שהמשפט הפותח והמשפט המסיים יכילו את מילת המפתח.
שיבוץ במקומות הגיוניים תוך כתיבת הטקסט באופן טבעי.
להשתמש בצורות יחיד, רבים והטיות. סמיכות בין המילים.
עדיף להתמקד במכסימום שתי מילים או צירופי מילים בדף.
להדגיש חלק מהמילים באמצעות שימוש בתגים < b > ו- < strong >

תגי Alt – גישור בין תמונות לטקסט עבור קידום אתרים בגוגל

נכון להיום, זו הדרך היחידה להשתמש במילות מפתח בתמונות. הטקסט שהוכנס בתג, יופיע בעת מעבר העכבר מעל התמונה.

קישורים (Anchor text)

המלל המופיע בקישור הינו בעל חשיבות עצומה, הן לדף בו מופיע הקישור והן לדף המקושר. בכל הקישורים היוצאים, הנכנסים והפנימיים יש להשתמש במילות המפתח המרכזיות, לדוגמא: קידום בגוגל.
בשביל תפריטים בתפריט הנמצא בדף הראשי, מומלץ להשתמש במילה או בצירופים של מילות המפתח.

שמות קבצים ו- url

שם קובץ הדף יופיע כחלק מה url – שלו. במידה ויש תמונות בדף, ניתן להשתמש במילות המפתח כשמות קבצי התמונה. לדוגמא: קובץ וורד= סידור פרחים. doc , תמונה= סידור פרחים. gif ובכתובת האתר.

הערות בקוד

במידה ויש לרשום הערות בקוד, ניתן להשתמש במילות המפתח אם הינן רלוונטיות.

אל תשכחו את האנשים

עשו שימוש מושכל במילות המפתח. זכרו כי לא רק העכבישים קוראים את הטקסט, אלא גם הלקוחות שלכם, בני האדם… אל תשעממו אותם (כי הם יפסיקו לקרוא) ואל תגרמו לתיאור המוצר שלכם להראות כאילו נפל בטעות למכונת דפוס.

לסיכום

מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי צריך לאתר את המילים הטובות ביותר להשגת מטרתכם הסופית שהיא מכירת המוצר או השירות שאתם מציעים באתר האינטרנט שלכם.
לעיתים קרובות, "היגיון בריא" מטעה ומניב מילים שאינן תואמות את המטרה.
יש לבחור מילים שאינן כלליות מדיי, אינן ממוקדות מדיי ומתארות היטב את המוצר שלכם. מילות מפתח מתאימות יכולות להביא לאתר תנועה גדולה, מבקרים רלוונטיים, והרבה רכישות, בתנאי כמובן שכל שאר הפרמטרים החשובים מתקיימים.
מעבר לבחירת מילות מפתח רלוונטיות יש להתייחס לתוכן ולאיכות הכתיבה ומכאן אפנה אתכם למאמר חשוב אודות כתיבה שיווקית כחלק בלתי נפרד מתחום קידום אתרים בגוגל.

צוות המכיר על בוריו את זירת האינטרנט הישראלית והבינלאומית והרשתות החברתיות יחד עם ידע וניסיון נרחב בתחום בניית האתרים וה- SEO (קידום אתרים). 

Facebook
92%
Instagram
89%
GOOGLE
95%

בחירת מילות מפתח בחירת מילות מפתח שימוש מושכל במילות מפתח


מהי מילת מפתח – הבסיס של קידום אתרים בגוגל

מילות מפתח הן המילים וצירופי המילים בהם משתמשים גולשי האינטרנט, על מנת למצוא אתרים במנועי החיפוש שיספקו להם מידע רלבנטי. אתרי אינטרנט מקדמים עצמם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות למוצר או לשירות שלהם. בקידום ממומן, המודעה המתאימה תוצג לגולשים רק במידה וכתבו בתיבת החיפוש, מילים וביטויים הקשורים למילות המפתח, שהוגדרו מראש על ידי המפרסם. כמובן שמילים אלה צריכות להיות רלוונטיות למוצר אותו הוא מוכר.


מחקר מילות מפתח – שלב ראשון בעת קידום אתרים בגוגל

יש לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את המילים ואת הביטויים המדויקים ביותר למוצר או לשירות, תוך התאמה לנפח החיפוש. כלומר, אם יש מילה שמתארת את המוצר באופן מדוייק אך אף אחד לא מבצע חיפוש באמצעות מילה זו, התועלת שתצמח מכך תהיה קלושה.
בחירה נכונה של מילים, תאפשר דירוג גבוה במנועי החיפוש, תביא את הלקוחות הנכונים, ותגדיל את הסיכויים להגיע ליחסי המרה גבוהים. זהו הבסיס שלכם כשאתם מתחילים לעסוק בתחום קידום אתרים בגוגל..

כלים רבים מסייעים במחקר מילות מפתח, לדוגמא: IBP , כלי מילות המפתח של גוגל, Google Trends , KeywordDiscovery , Wordtracker ועוד.


שיבוץ מילות מפתח – היישום של קידום אתרים בגוגל

לאחר ניתוח ובחירת מילות המפתח לקידום האתר, יש לשבץ את המילים באופן מושכל. יש לבצע אופטימיזצייה באתר עבור כל דף ודף בנפרד.


מילות מפתח בכותרת הדף – title tag

הכותרת הראשית של הדף היא אחת משלושת הפרמטרים החשובים ביותר (השניים האחרים זה תוכן וקישורים) בעת קידום אתרים בגוגל (מופיע בשורה הכחולה העליונה של הדפדפן). כותרת הדף מופיעה בתוצאות החיפוש בצורה מודגשת ומנועי החיפוש משתמשים בה לשליפת מילות מפתח.
מומלץ לנסח כותרת קצרה ואטרקטיבית לגולש, הכוללת את מילת המפתח המרכזית המתאימה לאותו דף. ניקח לדוגמא אתר העוסק בסידור פרחים. את הכותרת של דף הבית ניתן לנסח באופן הבא: סידור פרחים או סידור פרחים מקצועי

מילות מפתח בתיאור הדף – Meta Description Tag

התיאור הינו תקציר לתוכן הדף. התיאור מופיע בגוגל ברשת החיפוש ומהווה כלי שיווקי עצום. אנשים קוראים את הכתוב ומחליטים אם להקליק או להמשיך הלאה לאתר המתחרה.
בדף הבית, לדוגמא, באתר סידור הפרחים, ניתן להציג זאת כך:
"סידור פרחים מקצועי על ידי מומחית בתחום. מתמחה בשזירת פרחים, ארגון וסידור זרים תוך שימוש בניסיון עצום משנות עבודה מרובות".

התיאור, בנוסף להיותו כלי שיווקי לגולשים, הינו אחד המקומות החשובים עבור קידום אתרים בגוגל ולכן, יש לנסחו היטב ולכלול את מילות המפתח של אותו דף.


מטה תג מילות מפתח – Meta Keywords Tag

בניגוד לעבר, חשיבותו למנועי החיפוש הגדולים אינה רבה אך עדיין יש מנועי חיפוש המתייחסים לתג זה. בתג זה רושמים את מילות המפתח העיקריות לדף.
יש לציין רק את המילים המרכזיות בדף באופן מוגבל, ולא ליצור "רשימת מכולת". חשוב כי כל המילים בתג זה יופיעו גם בתוך הטקסט.


כותרות Headlines

כותרות ותת כותרות מעבירות את המידע המשמעותי ביותר על הדף ותוכנו. מנועי החיפוש מעריכים סדר. בכדי להקל עליהם להתמצא בטקסט, יש להגדיר להם את ההירארכיה שלה באמצעות סימוני Headings. הכותרת הראשית בדף מסומנת בתג h1 (יש רק אחת כזאת בדף), הכותרת השנייה בחשיבותה h2 וכן הלאה. יש להקפיד על כותרת פשוטה, עניינית הכוללת את מילות המפתח. רצוי שמילת המפתח תופיע ראשונה.

מילות מפתח בגוף הטקסט

מומלץ לשבץ את מילות המפתח בצפיפות של 2%- 4% על פי ההנחיות הבאות: שהמשפט הפותח והמשפט המסיים יכילו את מילת המפתח.
שיבוץ במקומות הגיוניים תוך כתיבת הטקסט באופן טבעי.
להשתמש בצורות יחיד, רבים והטיות. סמיכות בין המילים.
עדיף להתמקד במכסימום שתי מילים או צירופי מילים בדף.
להדגיש חלק מהמילים באמצעות שימוש בתגים < b > ו- < strong >

תגי Alt – גישור בין תמונות לטקסט עבור קידום אתרים בגוגל

נכון להיום, זו הדרך היחידה להשתמש במילות מפתח בתמונות. הטקסט שהוכנס בתג, יופיע בעת מעבר העכבר מעל התמונה.

קישורים (Anchor text)

המלל המופיע בקישור הינו בעל חשיבות עצומה, הן לדף בו מופיע הקישור והן לדף המקושר. בכל הקישורים היוצאים, הנכנסים והפנימיים יש להשתמש במילות המפתח המרכזיות, לדוגמא: קידום בגוגל.
בשביל תפריטים בתפריט הנמצא בדף הראשי, מומלץ להשתמש במילה או בצירופים של מילות המפתח.

שמות קבצים ו- url

שם קובץ הדף יופיע כחלק מה url – שלו. במידה ויש תמונות בדף, ניתן להשתמש במילות המפתח כשמות קבצי התמונה. לדוגמא: קובץ וורד= סידור פרחים. doc , תמונה= סידור פרחים. gif ובכתובת האתר.

הערות בקוד

במידה ויש לרשום הערות בקוד, ניתן להשתמש במילות המפתח אם הינן רלוונטיות.

אל תשכחו את האנשים

עשו שימוש מושכל במילות המפתח. זכרו כי לא רק העכבישים קוראים את הטקסט, אלא גם הלקוחות שלכם, בני האדם… אל תשעממו אותם (כי הם יפסיקו לקרוא) ואל תגרמו לתיאור המוצר שלכם להראות כאילו נפל בטעות למכונת דפוס.

לסיכום

מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי צריך לאתר את המילים הטובות ביותר להשגת מטרתכם הסופית שהיא מכירת המוצר או השירות שאתם מציעים באתר האינטרנט שלכם.
לעיתים קרובות, "היגיון בריא" מטעה ומניב מילים שאינן תואמות את המטרה.
יש לבחור מילים שאינן כלליות מדיי, אינן ממוקדות מדיי ומתארות היטב את המוצר שלכם. מילות מפתח מתאימות יכולות להביא לאתר תנועה גדולה, מבקרים רלוונטיים, והרבה רכישות, בתנאי כמובן שכל שאר הפרמטרים החשובים מתקיימים.
מעבר לבחירת מילות מפתח רלוונטיות יש להתייחס לתוכן ולאיכות הכתיבה ומכאן אפנה אתכם למאמר חשוב אודות כתיבה שיווקית כחלק בלתי נפרד מתחום קידום אתרים בגוגל.

בחירת מילות מפתח

שימוש מושכל במילות מפתח

מהי מילת מפתח – הבסיס של קידום אתרים בגוגל

מילות מפתח הן המילים וצירופי המילים בהם משתמשים גולשי האינטרנט, על מנת למצוא אתרים במנועי החיפוש שיספקו להם מידע רלבנטי. אתרי אינטרנט מקדמים עצמם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות למוצר או לשירות שלהם. בקידום ממומן, המודעה המתאימה תוצג לגולשים רק במידה וכתבו בתיבת החיפוש, מילים וביטויים הקשורים למילות המפתח, שהוגדרו מראש על ידי המפרסם. כמובן שמילים אלה צריכות להיות רלוונטיות למוצר אותו הוא מוכר.


מחקר מילות מפתח – שלב ראשון בעת קידום אתרים בגוגל

יש לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את המילים ואת הביטויים המדויקים ביותר למוצר או לשירות, תוך התאמה לנפח החיפוש. כלומר, אם יש מילה שמתארת את המוצר באופן מדוייק אך אף אחד לא מבצע חיפוש באמצעות מילה זו, התועלת שתצמח מכך תהיה קלושה.
בחירה נכונה של מילים, תאפשר דירוג גבוה במנועי החיפוש, תביא את הלקוחות הנכונים, ותגדיל את הסיכויים להגיע ליחסי המרה גבוהים. זהו הבסיס שלכם כשאתם מתחילים לעסוק בתחום קידום אתרים בגוגל..

כלים רבים מסייעים במחקר מילות מפתח, לדוגמא: IBP , כלי מילות המפתח של גוגל, Google Trends , KeywordDiscovery , Wordtracker ועוד.


שיבוץ מילות מפתח – היישום של קידום אתרים בגוגל

לאחר ניתוח ובחירת מילות המפתח לקידום האתר, יש לשבץ את המילים באופן מושכל. יש לבצע אופטימיזצייה באתר עבור כל דף ודף בנפרד.


מילות מפתח בכותרת הדף – title tag

הכותרת הראשית של הדף היא אחת משלושת הפרמטרים החשובים ביותר (השניים האחרים זה תוכן וקישורים) בעת קידום אתרים בגוגל (מופיע בשורה הכחולה העליונה של הדפדפן). כותרת הדף מופיעה בתוצאות החיפוש בצורה מודגשת ומנועי החיפוש משתמשים בה לשליפת מילות מפתח.
מומלץ לנסח כותרת קצרה ואטרקטיבית לגולש, הכוללת את מילת המפתח המרכזית המתאימה לאותו דף. ניקח לדוגמא אתר העוסק בסידור פרחים. את הכותרת של דף הבית ניתן לנסח באופן הבא: סידור פרחים או סידור פרחים מקצועי

מילות מפתח בתיאור הדף – Meta Description Tag

התיאור הינו תקציר לתוכן הדף. התיאור מופיע בגוגל ברשת החיפוש ומהווה כלי שיווקי עצום. אנשים קוראים את הכתוב ומחליטים אם להקליק או להמשיך הלאה לאתר המתחרה.
בדף הבית, לדוגמא, באתר סידור הפרחים, ניתן להציג זאת כך:
"סידור פרחים מקצועי על ידי מומחית בתחום. מתמחה בשזירת פרחים, ארגון וסידור זרים תוך שימוש בניסיון עצום משנות עבודה מרובות".

התיאור, בנוסף להיותו כלי שיווקי לגולשים, הינו אחד המקומות החשובים עבור קידום אתרים בגוגל ולכן, יש לנסחו היטב ולכלול את מילות המפתח של אותו דף.


מטה תג מילות מפתח – Meta Keywords Tag

בניגוד לעבר, חשיבותו למנועי החיפוש הגדולים אינה רבה אך עדיין יש מנועי חיפוש המתייחסים לתג זה. בתג זה רושמים את מילות המפתח העיקריות לדף.
יש לציין רק את המילים המרכזיות בדף באופן מוגבל, ולא ליצור "רשימת מכולת". חשוב כי כל המילים בתג זה יופיעו גם בתוך הטקסט.


כותרות Headlines

כותרות ותת כותרות מעבירות את המידע המשמעותי ביותר על הדף ותוכנו. מנועי החיפוש מעריכים סדר. בכדי להקל עליהם להתמצא בטקסט, יש להגדיר להם את ההירארכיה שלה באמצעות סימוני Headings. הכותרת הראשית בדף מסומנת בתג h1 (יש רק אחת כזאת בדף), הכותרת השנייה בחשיבותה h2 וכן הלאה. יש להקפיד על כותרת פשוטה, עניינית הכוללת את מילות המפתח. רצוי שמילת המפתח תופיע ראשונה.

מילות מפתח בגוף הטקסט

מומלץ לשבץ את מילות המפתח בצפיפות של 2%- 4% על פי ההנחיות הבאות: שהמשפט הפותח והמשפט המסיים יכילו את מילת המפתח.
שיבוץ במקומות הגיוניים תוך כתיבת הטקסט באופן טבעי.
להשתמש בצורות יחיד, רבים והטיות. סמיכות בין המילים.
עדיף להתמקד במכסימום שתי מילים או צירופי מילים בדף.
להדגיש חלק מהמילים באמצעות שימוש בתגים < b > ו- < strong >

תגי Alt – גישור בין תמונות לטקסט עבור קידום אתרים בגוגל

נכון להיום, זו הדרך היחידה להשתמש במילות מפתח בתמונות. הטקסט שהוכנס בתג, יופיע בעת מעבר העכבר מעל התמונה.

קישורים (Anchor text)

המלל המופיע בקישור הינו בעל חשיבות עצומה, הן לדף בו מופיע הקישור והן לדף המקושר. בכל הקישורים היוצאים, הנכנסים והפנימיים יש להשתמש במילות המפתח המרכזיות, לדוגמא: קידום בגוגל.
בשביל תפריטים בתפריט הנמצא בדף הראשי, מומלץ להשתמש במילה או בצירופים של מילות המפתח.

שמות קבצים ו- url

שם קובץ הדף יופיע כחלק מה url – שלו. במידה ויש תמונות בדף, ניתן להשתמש במילות המפתח כשמות קבצי התמונה. לדוגמא: קובץ וורד= סידור פרחים. doc , תמונה= סידור פרחים. gif ובכתובת האתר.

הערות בקוד

במידה ויש לרשום הערות בקוד, ניתן להשתמש במילות המפתח אם הינן רלוונטיות.

אל תשכחו את האנשים

עשו שימוש מושכל במילות המפתח. זכרו כי לא רק העכבישים קוראים את הטקסט, אלא גם הלקוחות שלכם, בני האדם… אל תשעממו אותם (כי הם יפסיקו לקרוא) ואל תגרמו לתיאור המוצר שלכם להראות כאילו נפל בטעות למכונת דפוס.

לסיכום

מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי צריך לאתר את המילים הטובות ביותר להשגת מטרתכם הסופית שהיא מכירת המוצר או השירות שאתם מציעים באתר האינטרנט שלכם.
לעיתים קרובות, "היגיון בריא" מטעה ומניב מילים שאינן תואמות את המטרה.
יש לבחור מילים שאינן כלליות מדיי, אינן ממוקדות מדיי ומתארות היטב את המוצר שלכם. מילות מפתח מתאימות יכולות להביא לאתר תנועה גדולה, מבקרים רלוונטיים, והרבה רכישות, בתנאי כמובן שכל שאר הפרמטרים החשובים מתקיימים.
מעבר לבחירת מילות מפתח רלוונטיות יש להתייחס לתוכן ולאיכות הכתיבה ומכאן אפנה אתכם למאמר חשוב אודות כתיבה שיווקית כחלק בלתי נפרד מתחום קידום אתרים בגוגל.

שימוש מושכל במילות מפתח

מהי מילת מפתח – הבסיס של קידום אתרים בגוגל

מילות מפתח הן המילים וצירופי המילים בהם משתמשים גולשי האינטרנט, על מנת למצוא אתרים במנועי החיפוש שיספקו להם מידע רלבנטי. אתרי אינטרנט מקדמים עצמם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות למוצר או לשירות שלהם. בקידום ממומן, המודעה המתאימה תוצג לגולשים רק במידה וכתבו בתיבת החיפוש, מילים וביטויים הקשורים למילות המפתח, שהוגדרו מראש על ידי המפרסם. כמובן שמילים אלה צריכות להיות רלוונטיות למוצר אותו הוא מוכר.


מחקר מילות מפתח – שלב ראשון בעת קידום אתרים בגוגל

יש לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את המילים ואת הביטויים המדויקים ביותר למוצר או לשירות, תוך התאמה לנפח החיפוש. כלומר, אם יש מילה שמתארת את המוצר באופן מדוייק אך אף אחד לא מבצע חיפוש באמצעות מילה זו, התועלת שתצמח מכך תהיה קלושה.
בחירה נכונה של מילים, תאפשר דירוג גבוה במנועי החיפוש, תביא את הלקוחות הנכונים, ותגדיל את הסיכויים להגיע ליחסי המרה גבוהים. זהו הבסיס שלכם כשאתם מתחילים לעסוק בתחום קידום אתרים בגוגל..

כלים רבים מסייעים במחקר מילות מפתח, לדוגמא: IBP , כלי מילות המפתח של גוגל, Google Trends , KeywordDiscovery , Wordtracker ועוד.


שיבוץ מילות מפתח – היישום של קידום אתרים בגוגל

לאחר ניתוח ובחירת מילות המפתח לקידום האתר, יש לשבץ את המילים באופן מושכל. יש לבצע אופטימיזצייה באתר עבור כל דף ודף בנפרד.


מילות מפתח בכותרת הדף – title tag

הכותרת הראשית של הדף היא אחת משלושת הפרמטרים החשובים ביותר (השניים האחרים זה תוכן וקישורים) בעת קידום אתרים בגוגל (מופיע בשורה הכחולה העליונה של הדפדפן). כותרת הדף מופיעה בתוצאות החיפוש בצורה מודגשת ומנועי החיפוש משתמשים בה לשליפת מילות מפתח.
מומלץ לנסח כותרת קצרה ואטרקטיבית לגולש, הכוללת את מילת המפתח המרכזית המתאימה לאותו דף. ניקח לדוגמא אתר העוסק בסידור פרחים. את הכותרת של דף הבית ניתן לנסח באופן הבא: סידור פרחים או סידור פרחים מקצועי

מילות מפתח בתיאור הדף – Meta Description Tag

התיאור הינו תקציר לתוכן הדף. התיאור מופיע בגוגל ברשת החיפוש ומהווה כלי שיווקי עצום. אנשים קוראים את הכתוב ומחליטים אם להקליק או להמשיך הלאה לאתר המתחרה.
בדף הבית, לדוגמא, באתר סידור הפרחים, ניתן להציג זאת כך:
"סידור פרחים מקצועי על ידי מומחית בתחום. מתמחה בשזירת פרחים, ארגון וסידור זרים תוך שימוש בניסיון עצום משנות עבודה מרובות".

התיאור, בנוסף להיותו כלי שיווקי לגולשים, הינו אחד המקומות החשובים עבור קידום אתרים בגוגל ולכן, יש לנסחו היטב ולכלול את מילות המפתח של אותו דף.


מטה תג מילות מפתח – Meta Keywords Tag

בניגוד לעבר, חשיבותו למנועי החיפוש הגדולים אינה רבה אך עדיין יש מנועי חיפוש המתייחסים לתג זה. בתג זה רושמים את מילות המפתח העיקריות לדף.
יש לציין רק את המילים המרכזיות בדף באופן מוגבל, ולא ליצור "רשימת מכולת". חשוב כי כל המילים בתג זה יופיעו גם בתוך הטקסט.


כותרות Headlines

כותרות ותת כותרות מעבירות את המידע המשמעותי ביותר על הדף ותוכנו. מנועי החיפוש מעריכים סדר. בכדי להקל עליהם להתמצא בטקסט, יש להגדיר להם את ההירארכיה שלה באמצעות סימוני Headings. הכותרת הראשית בדף מסומנת בתג h1 (יש רק אחת כזאת בדף), הכותרת השנייה בחשיבותה h2 וכן הלאה. יש להקפיד על כותרת פשוטה, עניינית הכוללת את מילות המפתח. רצוי שמילת המפתח תופיע ראשונה.

מילות מפתח בגוף הטקסט

מומלץ לשבץ את מילות המפתח בצפיפות של 2%- 4% על פי ההנחיות הבאות: שהמשפט הפותח והמשפט המסיים יכילו את מילת המפתח.
שיבוץ במקומות הגיוניים תוך כתיבת הטקסט באופן טבעי.
להשתמש בצורות יחיד, רבים והטיות. סמיכות בין המילים.
עדיף להתמקד במכסימום שתי מילים או צירופי מילים בדף.
להדגיש חלק מהמילים באמצעות שימוש בתגים < b > ו- < strong >

תגי Alt – גישור בין תמונות לטקסט עבור קידום אתרים בגוגל

נכון להיום, זו הדרך היחידה להשתמש במילות מפתח בתמונות. הטקסט שהוכנס בתג, יופיע בעת מעבר העכבר מעל התמונה.

קישורים (Anchor text)

המלל המופיע בקישור הינו בעל חשיבות עצומה, הן לדף בו מופיע הקישור והן לדף המקושר. בכל הקישורים היוצאים, הנכנסים והפנימיים יש להשתמש במילות המפתח המרכזיות, לדוגמא: קידום בגוגל.
בשביל תפריטים בתפריט הנמצא בדף הראשי, מומלץ להשתמש במילה או בצירופים של מילות המפתח.

שמות קבצים ו- url

שם קובץ הדף יופיע כחלק מה url – שלו. במידה ויש תמונות בדף, ניתן להשתמש במילות המפתח כשמות קבצי התמונה. לדוגמא: קובץ וורד= סידור פרחים. doc , תמונה= סידור פרחים. gif ובכתובת האתר.

הערות בקוד

במידה ויש לרשום הערות בקוד, ניתן להשתמש במילות המפתח אם הינן רלוונטיות.

אל תשכחו את האנשים

עשו שימוש מושכל במילות המפתח. זכרו כי לא רק העכבישים קוראים את הטקסט, אלא גם הלקוחות שלכם, בני האדם… אל תשעממו אותם (כי הם יפסיקו לקרוא) ואל תגרמו לתיאור המוצר שלכם להראות כאילו נפל בטעות למכונת דפוס.

לסיכום

מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי צריך לאתר את המילים הטובות ביותר להשגת מטרתכם הסופית שהיא מכירת המוצר או השירות שאתם מציעים באתר האינטרנט שלכם.
לעיתים קרובות, "היגיון בריא" מטעה ומניב מילים שאינן תואמות את המטרה.
יש לבחור מילים שאינן כלליות מדיי, אינן ממוקדות מדיי ומתארות היטב את המוצר שלכם. מילות מפתח מתאימות יכולות להביא לאתר תנועה גדולה, מבקרים רלוונטיים, והרבה רכישות, בתנאי כמובן שכל שאר הפרמטרים החשובים מתקיימים.
מעבר לבחירת מילות מפתח רלוונטיות יש להתייחס לתוכן ולאיכות הכתיבה ומכאן אפנה אתכם למאמר חשוב אודות כתיבה שיווקית כחלק בלתי נפרד מתחום קידום אתרים בגוגל.

YouTube
98%

בוא נתקדם -מלא/י את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם