שלומי ניסני ייעוץ וקידום עסקים

קידום אורגני או ממומן ?

אם אתה לא שם אתה באמת לא קיים. זו אחת הסיבות העיקריות לפער הקיים בין אתר מצליח לאתר כושל.

נבנה ונחזק את המותג שלך ברשת הכולל הדחקת  האזכורים השליליים לדפים פנימיים  המופיעים במנועי החיפוש ו- Google  בראשם.

היתרונות של קידום אתרים בגוגל לעסק שלכם
קידום אתרים בגוגל "שם אתכם על המפה". באמצעות קידום אתרים בגוגל תגיעו ליותר לקוחות עקב שיווק אפקטיבי ותוכלו להגדיל את מחזור המכירות. אנחנו נביא את הגולשים, היתר עליכם.
קידום אתרים מקצועי הוא מכלול של פעולות ותהליכים שיווקיים שמטרתם להביא לכך שמבקר שמחפש את המוצר / השירות שאתם מציעים ומבצע חיפוש בגוגל לפי מילות מפתח שמתאימות למוצר שלכם (מילים שנבחרות בקפידה בתהליך מחקר עמוק) – יגיע דווקא לאתר שלכם.
רשת האינטרנט מלאה באתרים רבים כמעט בכל תחום, וזה הולך וגדל מיום ליום. זה אינו מובן מאליו שגוגל יעדיף את האתר שלכם על פני המתחרים ויציב אתכם במקום תחרותי, וזה גם לא מובן מאליו שהגולש יבחר לבקר בדיוק באתר שלכם ויבצע את מה שהאתר הוקם עבורו (רכישה, מילוי פרטים או כל דבר אחר שהצבתם כמטרה).

קידום אתרים בגוגל – קידום אורגני או קידום ממומן?

מחקרים מראים כי מקומות ראשון עד שלישי בקידום אתרים בגוגל שהינו קידום אורגני / טבעי, מביאים את מירב התנועה לאתר. ואז זה מתחיל לרדת. אם אתה במיקום נמוך בגוגל פשוט לא יראו אותך ולא יגיעו אליך.

לכל אחת מהשיטות – קידום אתרים בגוגל באופן אורגני או קידום אתרים בגוגל באמצעות מודעות שונות ובערוצים שונים, יתרונות וחסרונות. שילוב של שניהם יחדיו, לעיתים, ייתן מענה שלם לצרכיך. כמובן שכל מקרה לגופו ויש להתאים לך את הפתרון הספציפי, באופן שישרת אותך בצורה אופטימלית.

קידום אתרים בגוגל שם אותך "על המפה"

באינטרנט, אם אתה לא שם אתה באמת לא קיים. זו אחת הסיבות העיקריות לפער הקיים בין אתר מצליח לאתר כושל. לאינטרנט יכולת ייחודית למשוך מבקרים רבים. בכדי להגדיל את התנועה לאתר ולהביא את אלה שבאמת מתעניינים במה שלכם יש להציע, יש צורך בעבודה מאומצת של כל הנוגעים בדבר.
מדובר בעבודה אינטנסיבית ומתמשכת מפני שגם אם תצליחו להגיע למקום גבוה בגוגל, לא תוכלו לנוח על זרי הדפנה, שכן, חשוב לזכור כי המתחרים עושים כל שביכולתם לטפס מעלה. ואם הם עדיין לא עושים זאת, זה רק עניין של זמן עד שהם יתעוררו ויבינו כי הם חייבים לקדם את האתר שלהם גם כן.

קידום אתרים בגוגל – מחקר מילות מפתח

במסגרת תהליך קידום בגוגל, נבצע מחקר מילות מפתח בכדי לזהות את המילים האטרקטיביות ביותר לתחומכם שיביאו את מקסימום הלקוחות הפוטנציאליים לאתר. נבצע אופטימיזציית מבנה ותוכן ונוודא כי האתר מופיע באינדקסים הנכונים כך שיהיה מוכר למנועי החיפוש השונים. בנוסף, ניצור עבור האתר את הקישורים המתאימים.

אנחנו אוהביםאת מה שאנו עושים

היתרונות של קידום אתרים בגוגל לעסק שלכם קידום אתרים בגוגל "שם אתכם על המפה". באמצעות קידום אתרים בגוגל תגיעו ליותר לקוחות עקב שיווק אפקטיבי ותוכלו להגדיל את מחזור המכירות. אנחנו נביא את הגולשים, היתר עליכם.

Facebook
92%
Instagram
89%
GOOGLE
95%
YouTube
98%

בוא נתקדם -מלא/י את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם